SOMMARLOVET SLUT!

Sommarlovet börjar gå mot sitt slut och imorgon är det dags för flygning igen, ska verkligen bli kul att få flyga Fokker igen även om det bara tre veckor sedan sist. Halmstad kommer vara min bas hela veckan eller i alla fall måndag till torsdag. Detta betyder att jag kommer kunna åka hem till Helsingborg varje dag istället i och med jag slutar passet redan innan lunch. Rätt skönt att i alla fall få ytterligare en sommarvecka på hemmaplan. Dessutom ska jag försöka bli en aning frekventare på inläggen nu när lovet är slut!

Kommentarer
Postat av: JH

"Dessutom ska jag försöka bli en aning frekventare på inläggen nu när lovet är slut!" ME LIKE! :D :D

2010-08-01 @ 22:59:19
Postat av: Conny

Dito :)



Äntligen mera uppdateringar,hehe......har längtat.

Men hoppas såklart att du haft en skön semester hemma med släkt osv.

2010-08-02 @ 01:29:47
Postat av: Mikael

Ser fram emot fler spännande inlägg! :)

2010-08-02 @ 12:21:17
URL: http://mikaelgerner.se
Postat av: Alex

Nytt inlägg ligger ute nu! :)

2010-08-02 @ 19:25:53
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0