GOTT NYTT ÅR!!

Nyårsafton idag och jag tänkte passa på att önska alla mina bloggläsare ett riktigt gott nytt år och hoppas att det kommande bloggåret kommer bli lika bra som det hitintills har varit om jag ser till den feedback jag har fått av er. Jag hoppas kunna vara lika flitig med inlägg som jag tycker jag varit trots den intensiva utbildningen man håller på med! Det kommer nog bli mycket fokus på de flygningar man kommer göra nu framöver men ett och annat inlägg om andra flygrelaterade saker kommer säkert också att dyka upp då och då. Även om jag har en förkärlek att ta stillbilder som ni antagligen har förstått tänkte jag nu bjuda på ett filmklipp av en studs med Fokkern häromdagen. Enjoy!


Tidigare i eftermiddags var jag även nere hos min farbror på en kopp kaffe och till min stora förvåning väntade där en gratulationspresent till fullgjord typerating. Ingen dålig present heller för den delen, kommer utan tvekan få en gyllene plats på rummet i Märsta. Även om det antagligen är relativt osannolikt att man kommer få flyga denna bjässe så kan man ju få drömma lite.....man ska ju aldrig säga aldrig! Kan ju tillägga att min farbror säkerligen har bidragit till mitt stora flygintresse, tror det eller ej men Ulf har en bra bit över 1900 flighter som passagerare. Han har dessutom loggat varenda en och listan är verkligen imponerande vad gäller flygbolag och typer som han har flugit med! Grymt!



Jag, Ulf och en mäktig Emirates A380!

Kommentarer
Postat av: Conny

Vilken härlig film! Hihi!



Och den fina modellen gör sig nog bra på ditt skrivbord.

Har din farbror som hobby att resa?

Eller har han ett sådant jobb att det blir så mkt resor? Bara lite nyfiken,hihi.........

2010-01-01 @ 18:37:01
Postat av: Alex

Ja den blev mycket bra, stort tack till Lars för filmandet!



Modellen kommer bli perfekt på rummet åtminstone, har nog svårt att få plats med den på mitt lilla skrivbord hehe!



Han jobbar för ett internationellt företag inom "water treatment" eller vad man nu ska kalla det med huvudkontor på Nya Zeeland. Han gillar att resa både i jobbet och privat...annars hade han nog inte kommit upp i dessa siffror helt enkelt.

2010-01-01 @ 20:00:09
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0