LUFTHANSA A380 TILL ARLANDA IMORGON!

Sitter i skrivande stund i Jönköping efter ett flygpass som inte slutade förrän efter midnatt, Stockholm-Karlstad-Stockholm-Karlstad-Köpenhamn-Jönköping var slingan som gällde igår. Idag blir det bara en enkel tur upp till Stockholm med några timmars vila innan det blir en snabb tur/retur Visby. Jag kommer med andra ord tillbaka till Arlanda ikväll och tur är väl det för imorgon kommer Lufthansas Airbus A380 på besök! Ska bli riktigt häftigt, tyvärr ser väl inte väderleksprognosen alltför bra ut men bilder kommer det bli imorgon oavsett vad!



På Arlanda.se kan man läsa lite mer om vad som kommer hända imorgon och var man kan stå för att se det hela! Ett stort tack till Swedavia och Arlanda flygplats som bjuder på denna information!

http://www.arlanda.se/sv/Information--tjanster-till/Resenar/Varldens-storsta-passagerarplan/

 

 


Kommentarer
Postat av: Concha

Den flög över oss för ett par veckor sedan, när vi flög TLL-GOT på FL 370 tror jag. Den var på väg norrut. ATC ville att jag skulle ta foto och maila honom. Tog kort (med mobilen!) och det blev en suddig prick ungefär... :( Men jag fick se den i alla fall!. :)

2010-09-14 @ 19:40:08
Postat av: Conny

Hoppas du kan få fina bilder på jättefågeln.....att publicera här,hihi :)

2010-09-14 @ 20:19:49
Postat av: Alex

Concha,

Synd att det inte var jag som satt där då och kunde dra upp mitt teleobjektiv! :)



Conny,

Ska försöka få till några imorgon och då lär de ju dyka upp här på bloggen.

2010-09-14 @ 22:50:29
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0