REGN I KARLSTAD

Började veckan med en tur/retur Karlstad som sagt men först igår som jag även fick stanna här. Det blev tre leggar igår enbart mellan Arlanda och Karlstad medan det idag blir hela slingan med sex leggar med både Arlanda och Kastrup. Imorgon blir det bara två leggar och då bara Kastrup på kvällen, ganska blandat upplägg med andra ord.

Johan i klassen var med passivt till Karlstad på första turen igår och även om han började med att ta det lugnt i kabinen ändrade han sig snabbt och satt därefter på jump seat under landningen. Mycket bra initiativ tyckte jag och räckte över kameran för ett filmklipp. Inte det mest intressantaste inflygningen kanske och filmen är en en oklippt versin på dryga 4-5 minuter men ni som vill se kan göra det i alla fall. Stort tack till Johan, enjoy!




Kommentarer
Postat av: Mattias

Grym film! sånt gillar vi

2010-10-20 @ 13:19:07
Postat av: Staffan

Najs!!

2010-10-20 @ 14:01:29
URL: http://landa.blogg.se/
Postat av: Conny

Wow! Härlig film.....love it! :)

2010-10-20 @ 16:32:48
Postat av: JH

Jag tror jag talar för hela världen om jag säger:

MERA SÅNT HÄR!! :D

2010-10-20 @ 18:24:03
Postat av: Fredde

Kan bara hålla med tidigare kommentarer. Härlig film! Extra kul att det är en approach till min hemstads flygplats! :)

2010-10-20 @ 22:45:33
Postat av: Alex

Roligt att ni gillade filmen, får väl bjuda på ytterligare en från Arlanda från igår när vi bröt igenom molnen till bana 01L.



Synd bara att inte gårdagens approach till 04L på Kastrup blev filmad dock. Regn, hård sidvind och bara en "fem miles final" i moln hade varit något att bjuda på kan jag säga.

2010-10-21 @ 10:38:08
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0