VISBY FÖR SISTA GÅNGEN!

Veckans flygningar är slut och jag valde att avsluta mitt flygpass ute på Gotland istället för Arlanda denna gång, det var det redan i fredags i och för sig men jag har knappt hunnit titta på en dator sedan dess så därför blir det ett inlägg först nu. Anledningen till att jag valde att avsluta mitt pass på Gotland är att på fredageftermiddagar finns en passande anslutning med Kulla/Gotlandsflyg direkt till Ängelholm 45 minuter efter det att vi själva landar. Har gjort så här en gång tidigare också vilket fungerade utmärkt. Det är en Saab 340 som används på den linjen så nu har man även fått flyga med den typen.

Nästa vecka är sista veckan med flygningar på Skyways/Avia Express som det ser ut i nuläget och då kommer jag flyga de flesta dagarna från Kristianstad. Det betyder med andra ord att det var sista vistelsen på Gotland för min del på ett tag och det känns lite ledsamt, jag har trivts väldigt bra i Visby!







Kommentarer
Postat av: JH

Sköna bilder.

Kommer du få jobba mera hos Skyways tror du? Och hur blir det med bloggen?

2010-10-31 @ 15:34:48
Postat av: Alex

Tack! Nej det är knappast troligt, inte nu inom den närmaste tiden i alla fall. Jag funderar fortfarande hur det blir med bloggen, jag får återkomma med vad jag kommer fram till...

2010-11-01 @ 20:32:08
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0