SISTA UPPDATERINGEN AV KARTAN

Har inte blivit många nya nålar på min karta den senaste tiden och jag lyckades inte få någon ytterligare på de sista Fokkerflygningarna. Däremot har jag nu valt att även lägga till nålar för Cirrusflygningarna vilket har medfört rätt många nya samt i vissa fall dubbla nålar på sina ställen. Vit är lika med Cirrus och röd är för Fokker alltså, man kan ju lugnt säga att man fick många under sin Norrlandsflygning med Cirrusen men man missade även rätt många som så här i efterhand borde känts helt givna att studsa på...men man kan inte hinna med allt och det är ju trots allt en ganska rejäl samling man fått ihop.




Kommentarer
Postat av: Maja

Men om jag ser rätt har du missat Ljungbyhed... Där har du väl ändå landat ett par gånger med cirrusen! Jag har koll på dig även från Singapore ska du veta :)

Kram

2010-11-11 @ 05:42:04
Postat av: Anders

Vilken av dessa är din favorit och varför?

2010-11-11 @ 18:00:52
Postat av: Alex

Maja,

Du har alldeles rätt, riktigt pinsamt får jag säga...men ibland snöar man in tydligen. Härligt att se att du har koll på mig ändå trots du är på andra sidan klotet. Jag/vi kommer sakna dig imorgon! Kram



Anders,

Visby utan tvekan vad gäller destinationerna där man har övernattning annars är det ju givetvis Kastrup! :)

2010-11-11 @ 18:35:32
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Anders

Taget, bra val!

Jag hade valt Gävle. Men det är ju jag det.

Trevlig helg!

2010-11-11 @ 23:50:15
Postat av: Kenneth G

Jag säger bara en sak: VERY NAJS!!!!! Hoppas nu bara att du snart får använda fler röda alt att köpa en ny färg på nålarna ;-)

2010-11-12 @ 15:12:40
URL: http://aeronavium.wordpress.com/
Postat av: Alex

Ja det får vi verkligen hoppas Kenneth! :)

2010-11-29 @ 15:20:47
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0