TIME TO FLY AGAIN

Snart dags för andra flighten för idag då man sätter sig som passiv på Fokkern ner till Växjö, den första var på en Boeing 737-600 med SAS från Ängelholm. Därefter tar jag direkt över och flyger upp till Arlanda och sen tillbaka till Växjö igen för övernattning. Växjö har jag både startat och landat på tidigare men ikväll blir första övernattningen där. Mycket fram och tillbaka men i flygets värld går ju allting väldigt snabbt så jag har även hunnit med att plugga lite inför min simulatorcheck som är inplanerad på fredag. OPC kallas denna och vad den innehåller kommer jag skriva om i ett inlägg så småningom. Nu är det incheck med tillhörande förberedelser av väderunderlag så jag får avsluta här helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0