INLÄMNINGSUPPGIFT

En måndag i Helsingborg med hemstudier kan man väl kalla det, givetvis har det blivit lite VM-fotboll också! Två inlämningsuppgifter i Human Factors är så gott som färdiga och ska snart skickas in till kursanvarige. Nästa vecka är det presentation av dessa då det är sista kursträffen uppe i Stockholm.

Inlämningsuppgifterna skulle dels behandla en flygolycka eller händelse med positiv utgång och dels ett "Human factors"-ämne. Minnet är bra men ibland kort känner jag, men jag tror faktiskt inte jag har sagt vad det blev för ämnen för min del. Flyghändelse med positiv utgång blev det i alla fall i form av Air Transat Airbus A330 som gledflög över Atlanten och nödlandade på Azorerna samt Fleet commonality.

Imorgon är det dags att bege sig norrut igen så får man väl se om det blir flygning eller strejk på onsdag, upp till Stockholm måste man i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0