SK187 ÄNGELHOLM/HELSINGBORG

Precis landat hemma i Helsingborg igen för en kort visit för att hämta upp mitt certifikat som jag bokstavligen talat måste i handen vid min första flygning. Jag var relativt säker på att det nu skulle ligga i brevlådan och vänta på mig i och med att de flesta andra i klassen har fått det. Men det gjorde det konstigt nog inte så jag får hålla mig till tåls tills imorgon.....den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju men det känns ju inte så för tillfället.

Annars var det som sagt möte med Svensk Pilot Förening som stod på agendan idag och det finns väl inte så mycket att orda om vad som sades här egentligen, utan det var mest information från deras sida om vad som sker i bolaget Skyways (Avia Express) samt att de givetvis ville träffa oss och se vad vi är för några personer helt enkelt. Nu är det läggdags, godnatt!





Den röda 737-motorn lyser upp den annars becksvarta kvällen mellan ARN-AGH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0