TILLBAKA I STHLM

Då var man tillbaks igen i villan i Upplands Väsby efter 50 minuter i luften från Ängelholm/Helsingborg. SAS och Boeing 737-600 för dagen idag också och min vana trogen blev det några wing shots naturligtvis. Väl på flygplatsen mötte Mattias, vår privatchaufför för dagen, upp oss och skjutsade oss till Upplands Väsby. Efter det blev det stort kalas i huset med tårta och kaffe, Mattias fyller nämligen 30 år idag! Ett stort grattis!

Födelsedagsbarnet eller vad man nu ska kalla honom, trots allt 30 så barn kanske var fel ordval! ; )

Nu kallar dock paper tigern inför morgondagens simpass...

Kommentarer
Postat av: Magi

Barn.. hehe.. mm.

2009-11-12 @ 16:40:44
Postat av: OKO

ingen tårta för oss denna gången :-) Återigen stort grattis Magi !

2009-11-12 @ 17:11:09
Postat av: Anonym

Alltid 737-600/700 på Ängelholm-huvudstaden nu för tiden, gillade de gamla md80rna bättre!

Bra blogg, keep it up(:

2009-11-12 @ 21:46:04
Postat av: Alex

För det mesta är det -600 ja, -700 går inte på inrikeslinjerna i Sverige vanligtvis utan de håller mest till i Norge.



Har faktiskt inte flugit MD80 från AGH nu när du jag tänker efter. De var vanligare förr som du säger, men lär ju inte vara sista gången de flyger denna sträcka.

2009-11-12 @ 22:21:11
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Jacob

Jag tycker ni kunde skickat lite tårta till oss på Ljunghusen, den ser inte dålig ut, hehe :-)

Hoppas allt är bra med er!

/Jacob

2009-11-13 @ 17:46:41
URL: http://flygandejacob.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag kan till och med sträcka mig till att säga att den var god, jag brukar annars ha svårt för allt som har med tårtor, bakelser och kakor att göra...



Ja det kan man tycka att 30-åring skulle gjort, å andra sidan så kunde ni ju kommit och hälsat på! Ni lyser med er frånvaro ;) Hoppas det är bra med er oxå!

2009-11-14 @ 00:22:29
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0