EN CIRRUS TILL FIKAT?

Lugn dag för min del utan både flyg- och simulatorpass, jag har dock haft en teorilektion i Principles of Flight nu innan lunch. Eftermiddagen och kvällen är helledigt vilket jag tänkte ta tillfället i akt att plugga ikapp i merparten av ämnena vi läser nu men speciellt i PoF:en som är en rejäl bibel att läsa igenom.

Annars händer det inte det mycket här i Ljungbyhed idag och det har det tydligen inte gjort i helgen heller, Fransmannen (Johan) måste ha varit väldigt rastlös då han antagligen spenderat hela helgen till skapelserna här nedan på bilderna. Eller så är det bara så att man inte har jul samtidigt i Frankrike som här, vad vet jag? Ett riktigt mästerverk är i alla fall de här pepparkaks-Cirrusarna och hade säkerligen suttit fint till eftermiddagskaffet vid tre.






Till och med bana 11L/29R har flyttat in i Ljunghusen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Pepparkaks-flygplan - nu börjar ju bloggen bli riktigt intressant... ;) haha! Jag är verkligen imponerad av dessa skapelser!

Måste kännas tryggt för Johan att han kan försörja sig som bagare om det barkar inom flyget... =)

2009-05-13 @ 17:00:36
Postat av: Alex

Jag visste att du skulle tycka om inlägget!



Han är grym fransmannen, kanske skulle satsat på konditor istället för pilotyrket ja!? ;)

2009-05-13 @ 22:44:12
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0