CPH-TXL PÅ 35 MIN!

Blir bara ett kort inlägg om flighten idag vilken inte blev särskilt lång, första budet från flight deck var en flygtid på 50 min...men det tog inte lång tid uppe på höjd innan vi började sjunka ner mot Berlin - Tegel flygplats. När vi satte däcken i banan hade vi bara varit i luften i 35 min...det kallar jag kort flygning som för övrigt måste vara en av mina kortaste. En annan sak som kan vara värd att kommentera var att vi idag hade en kvinnlig kapten, kan inte vara alltför många kvinnliga kaptener på SAS så det var ju lite extra kul. Här kommer några bilder från flygningen, inga direkt mastershots men i alla fall kul att ha...en del Cumulus moln var det på vägen i alla fall.



Airborne från bana 22R på Kastrup.



En del cumulus moln enroute som sagt.



Tegel ligger ganska centralt och mitt i bebyggelsen, vi var inte högt här kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: Conny

Jag älskar wing-views,bra bilder.

Hoppas du får en trevlig vistelse i Berlin.Att resa är otroligt roligt........att flyga och resa :) .

2009-05-21 @ 01:41:32
Postat av: Magico

..glidar´n!...

2009-05-21 @ 10:31:05
Postat av: Alex

Conny,

Det gör jag med, får aldrig nog av wingviews! Tack så mycket...



Magico,

Hehe ja emellanåt kanske... ;)

2009-05-21 @ 22:44:43
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0