SOMMARLOV

Nu är det sommarlov för min del, men det blir inget av de längre loven man varit med om. Redan den 22 juli är det dags för de sista teoriproven, så det blir nog till att plugga en del under dessa veckor. En del ledighet ska man dock kunna unna sig tycker jag och även ett och annat blogginlägg...får väl se vad man kommer på att skriva om. Annars idag så var det checkpass som gällde med olika typer av inflygningar på Kristianstad flygplats. I det stora hela gick det bra tycker jag men man har givetvis höga krav på sig själv och vill alltid att det ska gå ytterligare lite bättre. Men i det här yrket blir man aldrig fullärd sägs det och det är väl tjusningen med det hela. Utöver plugget ska jag dock även försöka hinna med att flyga in mig på klubben i Ljungbyhed och Diamonden som de har där. Men man ska inte säga för mycket, sommaren är kort.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0