FÖRSTA SIDAN PÅ BLOGG.SE

Fick en smärre chock igår när jag av en händelse tittade till blogg.se när jag skulle skriva ett inlägg, på huvudsidan såg jag en väldigt bekant bild och trots att jag tagit flera tusen bilder kunde jag direkt se att den där bilden var min! Mycket riktigt var den också det och när man sedan scrollade ner en bit stod det även "Alexander studerar på University School of Aviation" ... i stor text. Vet inte hur det har gått till men roligt är det i alla fall att få ha varit med på huvudsidan till blogg.se. Jag hoppas verkligen att fler nu har fått upp ögonen för just min blogg, men speciellt för de som är flygintresserade eller rentav har tänkt att bli en framtida pilot. Då tror jag att min blogg kan ge er ett och annat.....det är i alla fall mitt mål! Jag behöver nog inte säga att mitt före detta besöksrekord flög all världens väg igår va!? ; )


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack! Roligt att du tycker det! :-)

Vi håller nog på ungefär lika mycket båda två, man vill ju försöka dokumentera så mycket som möjligt nu i hopp om att att minnena ska finns kvar. Tiden går ju så sjukt fort!

Kul att du hamnade på startsidan! Hoppas att du också har en fantastisk sommar, och hälsa din trevliga tjej! :-)

2009-07-17 @ 11:44:06
URL: http://skaneexil.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är svårt att hitta flygbloggar tycker jag. Därför är jag extra glad att blogg.se tog med din. Själv har jag CPL som jag tog på gymnasiet i våras. Pilotyrket är spännande och jag kan inte vänta på att få ge mig ut i den världen!

2009-07-18 @ 09:30:53
Postat av: A

grattis till första sidan ;)

2009-07-18 @ 23:17:37
URL: http://asmode.blogg.se/
Postat av: Alex

Tack så mycket alla som har kommenterat, tyvärr lite dålig uppdatering i helgen men det blir bättring på det nu snart.

2009-07-19 @ 20:41:33
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0