SNÖ I LJUNGBYHED

Då var morgonens simulatorpass avklarat också vilket medför att jag är så gott som klar för dagen, om det inte hade varit för en LoB ikväll vid 17.30. Framtill dess får man ägna sig åt plugg och lite bloggskrivande antar jag. Sim-passet gick helt okej imorse också men arbetsbelastningen blir betydligt högre för varje pass som går, då fler och fler moment läggs in och som man nu ska klara av. Airwork stod på schemat idag också men under detta pass fick jag helt fokusera på mina instrument då jag inte hade någon visuell horisont att förlita mig på, jag befann mig nämligen i moln under hela flygning förutom vid start/landning.


Ljunghusen i vinterkostym

Kommentarer
Postat av: Josef

Du har blivit utmanad! (Se min blogg för info)

2009-02-11 @ 12:55:25
URL: http://josefbloggar.blogspot.com
Postat av: Alex

Är du verkligen säker på att jag ska publicera min sjätte bild från den sjätte undermappen Josef? Det är nämligen en bild på dig iförd kort kjol, läppstift och stor byst? ;) Men om du vill så...

2009-02-11 @ 13:25:31
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0