DAGENS OUTFIT

Just i detta nu går jag in och konkurrerar med Helsingborgs största modebloggerska, Mini, genom att presentera dagens outfit. Jag ska inte oroa dig alltför mycket Mini för detta blir nog det enda modeinlägget på denna blogg.

Outfiten är klassens flyguniform vilken är dresscode vid alla flygningar såväl som simulatorpass. Den består av en vit piké med snyggt L.U.S.A. tryck på vänster bröst, till detta ett par snygga marinblå byxor med fickor till både pennor, mobil och annat smått och gott. Matchande vitt skärp, är nog bara jag som har det iofs...en aning slitet kanske men relativt stilfullt om jag får säga det själv. Sedan till höjdpunkten den mörkblåa M87-tröjan från Försvaret med både namnskylt och L.U.S.A. klaffar...och för att krydda till det lite extra även ett klassmärke broderat på höger ärm. Ett par snygga badtofflor har visst också smugit sig in på modellbilderna men de tillhör inte flyguniformen som ni kan förstå. Denna outfit är välanvänd och går nästan av sig själv efter en svettig vecka i cockpit.



Om ni nu vill se en riktig modeblogg så ska jag väl inte vara sämre än att avslöja hennes adress:
http://carolinelundh.se/

Det får väl vara allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Mini

Haha!!! detta var dagens :P den tröjan var ärligt talat asball!

2009-02-12 @ 17:12:22
URL: http://www.carolinelundh.se
Postat av: hemlis.

Bra outfit. Men håret..? :P

2009-02-12 @ 20:34:35
Postat av: Paddy

Nice! Du borde kanske bli modell eller nåt ;) Den blicken e inte att leka med.....

2009-02-12 @ 20:41:12
Postat av: Conny

You forgot your Ray-Bans ;-)

2009-02-12 @ 20:48:04
Postat av: Magico

Grrrrrrr!!

2009-02-12 @ 21:34:30
Postat av: Alex

Ja det är helt klart lite modellvarning på bilderna, det håller jag helt och hållet med om...



...och ska jag berätta hemligheten, framförallt för dig Hemlis, det hänger på håret! ;)

2009-02-12 @ 23:28:29
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Putte

Sicken feeling. Lite slutspel syns också som höjer outfiten ytterligare

2009-02-13 @ 15:10:07
Postat av: Johan

Haha, bjåtiful! =)

2009-02-13 @ 20:12:51
Postat av: Alex

Putte,

Ja slutspel är lite mer av min standard nu...



Johan,

Skönt att du är hemma nu så man får lite fler kommentarer på bloggen :)

2009-02-14 @ 12:06:40
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Vadå, men håret då...? - Håret e ju det BÄSTA av allt, hihi! =)

2009-02-14 @ 18:20:14
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0