JULTÄVLINGEN AVGJORD

Klockan är i skrivande stund 21.00 och det är dags att kora vinnaren i min jultävling. Tävlingen var kanske inte så lätt som jag trodde för det blev inte så många tävlingsbidrag från icke flygintresserade, om jag kan kalla det så, som jag trodde. Här kommer i alla fall den rätta raden.

1. Helsingborg
2. Umeå
3. Åre/Östersund/Frösön (Alla alternativ får betraktas som rätt)
4. Malmö
5. Kiruna
6. Trelleborg
7. Jönköping
8. Linköping
9. Göteborg
10. Mora

11. 220 landningar
12. Bulldog
13. SAS och Sterling

Vinnaren blev inte mindre än min Head of Training på skolan, Jan Sjöström. En aning inside information kan man tycka men det var det fler tävlande som hade i och för sig. Imponerande att klara alla städer/orter, för alla var inte helt enkla om jag får säga det själv. Inte ens min co-pilot som jag flög med hela Sverige runt (läs Johannes) klarade det när jag förhörde honom hehe!

Kommentarer
Postat av: Concha

Grattis Sjöström.

Och lycka till Klumps på skill test.

Och GOD JUL! Vi har gjort oss väl förtjänta av lite jul-ledighet.

Kram.

2009-12-19 @ 09:40:29
Postat av: Niklas

Den var svår men bra :) Jag gjorde ett försök men kunde bara några få. Linköping borde jag ju tagit dock när man flugit där ett tag...



God jul!

2009-12-19 @ 11:55:40
Postat av: Staffan

Grattis! Umeå var knepigast.

God Jul och lycka till på skill testet!



/Staffan

2009-12-19 @ 12:26:45
Postat av: Conny

En klurig tävling.Jag tänkte deltaga men på något märkligt vis glömdes det bort och sedan då jag kom på det igen så var det försent.

Jag ser att jag skulle haft ett flertal fel,hmmmmm......lite klurigt som sagt.



Men jag ser redan fram emot nästa tävling att deltaga i! :)

2009-12-19 @ 14:06:37
Postat av: Alex

Concha,

Tack så mycket! Klart att vi är! Härligt att ni alla klarade det!



Niklas,

Kan ju alltid vara värt ett försök, man vet ju aldrig...kan ju räcka till seger!



Staffan,

Du var bra nära att ta hem det Staffan...



Conny,

Ja jag tyckte det var märkligt, du brukar vara en frekvent tävlare ju!



2009-12-19 @ 21:43:18
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0