FLYTT FRÅN UPPLANDS VÄSBY TILL MÄRSTA

Idag har man varit standby ifall någon av de andra i klassen som studsat skulle ha blivit sjuka eller inte kunnat genomföra dagens flygövningar. Inkallad blev jag dock inte så jag har istället passat på att flytta alla mina saker från huset i Upplands Väsby till mitt nya boende som är en lägenhet i Märsta. Det kommer nu bli betydligt enklare att förflytta sig till och från Arlanda när man ska flyga, det är en av huvudanledningar till flytten samt att man numer har ett eget rum. Johannes har inte helt oväntat också flyttat med men som sagt nu finns det en riktig vägg emellan oss som tur är. Från fönstret har man utsikt över inflygningen till 01L eller starterna från 19R beroende på hur det blåser, inte helt fel med andra ord! Det tar på krafterna att flytta så nu är det dags att gå och lägga sig för att ladda upp för morgondagens studsar.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

Va skönt med eget rum. Jag kommer gärna och hälsar på i er nya lägenhet. Är hemma till den första och kommer hem igen den 10 jan. När passar er bäst? Lycka till med studsarna!

Kram

2009-12-28 @ 23:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0