TÄVLING: COCKPIT

Dags för tävling igen som sagt och denna gång gäller det att svara rätt på flygplanstypen till respektive cockpitbild. Reglerna är som vanligt, den person som har flest rätt framtill deadline som är måndag kväll klockan 22.00 vinner, snabbast insända rad gäller vid lika antal rätt. Första pris är en valfri 45 x 30 cm förstoring av ett foto som jag tagit, nedan är bara några exempel.



Denna gång vill jag dock ha era rader på min mail så att jag slipper blockera kommentarsfältet som jag gjort tidigare.
Mailen är [email protected] och här kommer bilderna, numrera 1-10 när ni mailar. Lycka till, deadline måndag klockan 22.00!



Cockpit 1



Cockpit 2



Cockpit 3



Cockpit 4



Cockpit 5



Cockpit 6



Cockpit 7



Cockpit 8



Cockpit 9



Cockpit 10

Kommentarer
Postat av: Paddy

Jag tyckte dem andra två tävlingarna var svåra, men denna tar nog priset... Tror inte jag kan en enda cockpit. Jaja, jag är inte bitter för det :) Hoppas ni hade det bra på Kastrup.

Ses o hörs!

2009-08-17 @ 15:36:57
Postat av: B773ER

nr1 : BAE 146-RJ100



nr3 md11



nr 9 boeing 744



nr 10 a310/a300

2009-08-17 @ 20:46:58
Postat av: Conny

Sådär,då har jag sänt in svaren,hihi......en rolig och spännande tävling men mkt klurig :)

2009-08-17 @ 21:20:10
Postat av: Alex

Paddy,

Jo jag vet Paddy att det är lite för vasst för dig, men många av läsarna är grymma. Jag hade nog inte klarat det själv denna gång om jag inte själv tagit bilderna. Jag är bättre på utsidorna om man säger så...



Conny,

Det var ett mycket bra försök, men som sagt inte riktigt hela vägen denna gången heller. Kenneth från Flyghistorisk Förening verkar ha sett en och annan cockpit hehe.

2009-08-17 @ 22:52:43
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0