TVÅ DAGAR HUMAN FACTORS

Två långa dagar i skolbänken är till ända och sista kursträffen i Human Factors är avklarad, nu återstår bara en tenta om några veckor. Det har varit två intressanta dagar med genomgång av flera olika HF-områden samt presentation av våra inlämningsuppgifter. Gårdagen avslutades med att hela klassen grillade i Sigtuna och ett antal volleybollmatcher. Volleyboll är lite av klass 08:s signum, vi spelade nästintill dagligen när vi var nere i Ljungbyhed och det var nog fler än jag som har saknat det riktigt mycket. Det var helt enkelt gamla goda tider igår när alla var samlade och som alltid kändes det som man aldrig har varit ifrån varandra. Vi är verkligen ett sammansvetsat gäng och kommer förhoppningsvis vara så för alltid!


Mina två inlämningsuppgifter som jag även presenterat i dagarna, Air Transat flight AT236 och Commonality som Human Factors-ämne.


Johannes presenterade Luxair 9642-olyckan i Luxembourg med en Fokker 50...



...medan Mattias presenterade Colgan 3407-olyckan i Buffalo med en Dash 8-400.


Kommentarer
Postat av: Paddy

Günther ser lagom engagerad ut ;)



2010-06-23 @ 16:08:15
Postat av: Alex

Ja det var mycket inlevelse där, nu ligger han på soffan och rör inte många fenor kan jag säga! Lite av en chiller! :)

2010-06-23 @ 16:54:47
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0