SYMPATISTREJK

Stundande strejk imorgon igen men åkte trots det upp till Stockholm på den flight som jag sedan tidigare var bokad på från Ängelholm. Har faktiskt ingen aning vad som kommer hända och hur länge vi nu kommer strejka, imorgon sympatistrejkar så gott som alla bolag på den svenska marknaden (SAS, Norwegian, Malmö Aviation m.fl.) mellan 05.00 och 13.00. Men ska jag vara ärlig vet jag inte vad som är tanken för regionalbolagen men jag tror att strejken fortlöper för oss även efter det. Men det är lika bra att vara på plats i fall allt skulle lösa sig men imorgon blir det ingen Skellefteå tur/retur som jag annars var planerad för, den saken är säker!


Precis bankat höger med en fin överblick av Ängelholms flygplats efter start från bana 32, även en tvärbana är synlig men denna används inte längre sedan F10:s nedläggning.



Vidvinkelbild på 17 mm över ett molnigt Stockholm från 22F vilket gör att både vingen och horisontala stabben kommer med i bilden.



Kommentarer
Postat av: Conny

Härliga bilder......I just love them :)



Ängelholm,där har jag bott förut.Sedan den dagen är jag helt frälst i Skåne,finns inget bättre ställe i hela Sverige.Skåne är livet,hihi.

Jag ska nog satsa på att flytta ner till Skåne från Falun.

Bla har jag spakat Piper 28 i Ängelholm :)

2010-06-16 @ 00:06:22
Postat av: Alex

Great! Jaså, där ser man...Skåne is the place ja! En aning mer puls än Falun skulle jag tro hehe!

2010-06-16 @ 10:48:25
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Conny

Javisst,Skåne är det som gäller! :)

Och skånskan är ju en charmig dialekt tycker jag,hihi (jag är från Sthlm).

Alltid fart och liv i Skåne,nära till Danmark,kontinenten osv,härligt.Hade ju betydligt närmare Berlin än Stockholm därifrån,hehe.

2010-06-16 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0