REGN + SOL = REGNBÅGE

Måste bara dela med mig med kvällens helt underbara utsikt från balkongen. På bara några få minuter blev hela himmeln svart, regnet öste ner men ändå lyckades solen titta fram och skapa denna dubbla regnbåge! Tror aldrig jag sett en så komplett och kraftfull regnbåge någon gång tidigare. Wow säger jag bara! Pricken över i:et hade ju varit om något plan hade startat från 19R och stigit upp igenom regnbågen istället för landning 01L som 737:an från SAS är på väg till...men man kan inte få allt!






Kommentarer
Postat av: Johan D

Vet ej om du är så insatt men anställer flygbolag som SAS,Lufthansa, Air France, KLM och British Airways utländska piloter?

2010-06-06 @ 21:39:45
Postat av: Alex

Hej Johan D,

Vad jag vet så behöver man vara tysk medborgare för att kunna bli fast anställd hos Lufthansa och det är säkerligen något liknande som gäller för övriga av de stora nationella bolagen men jag är väl ingen expert på området direkt. Svårt att få anställning är det nog i vilket fall som helst hos ovannämda.

2010-06-07 @ 07:03:31
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Anton

Medium båge!

/Farfar i vardagsrummet

2010-06-07 @ 19:24:11
Postat av: Alex

Farfar,

Ja, där missade du banne mig en vacker syn om du nu hade sett så långt men den var iofs bra nära! ;)

2010-06-07 @ 22:11:13
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0