DAGENS BILD

Länge sedan jag presenterade "Dagens bild" här på bloggen, ett tema som jag tydligen helt glömt bort för när jag tittade i den kategorin fanns där bara ett inlägg. Så här kommer nu ett "Dagens bild"-inlägg eller rättare sagt bilder. En udda besökare var nämligen på Arlanda idag och det passade jag ju givetvis på att dokumentera när man nu ändå hade en ledig dag. Air Caraïbes var nämligen på besök och det har de i och för sig gjort några vintersäsonger nu både på Arlanda och Kastrup men trots det så kan man inte låta bli att ta några bilder på den snygga Airbus A330:n. Om jag inte missminner mig har nog bolaget figurerat på bloggen tidigare. Som namnet antyder är bolaget baserat i Västindien eller närmare bestämt Pointe-à-Pitre i franska Guadeloupe och det är säkerligen inte varje dag som den landar i ett sånt här kallt klimat. Grymt snygg som sagt!



Air Caraïbes - Airbus A330-300 - landar bana 01R på ett snöigt Arlanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0