BLUE FINN TILL VASA

Ska snart bege mig ner till Märsta station och ta bussen till terminalen, det blir nämligen flygning ikväll/natt. Jag blev uppringd tidigare idag av OP på Skyways som frågade om jag hade möjlighet att flyga ikväll på grund av den ordinarie styrmannen hade anmält sig sjuk. Givetvis sa jag och nu är det snart dags, incheck 21.40 och 22.55 går flighten till Vasa. Det blir liksom Tammerfors-flighten ett kort nattstopp och sedan tillbaks tidigt imorgonbitti då ni fortfarande ligger och sover skulle jag gissa. Flygningen är som ni förstår en Blue 1-flygning och jag har än så länge inte flugit någon flygning på Skyways egna linjenät. Lite komiskt men det lär jag ju hinna med så småningom. Nu är det dags att bege sig till bussen...kommer ett längre inlägg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0