USA vs CANADA

OS-spelens sista dag och snart dags för hela spelens höjdpunkt - hockeyfinalen! Tyvärr utan Sverige men det är väl inte mycket att säga någonting om, de var helt enkelt inte bättre denna gång! För er som inte gillar hockey kan istället titta på följande två bilder som passar rätt bra dagen till ära, jag gillar ju att visa bilder som ni har förstått.  Passande nog är det faktiskt de enda två bolag vilka jag flugit 747:an! Båda bolagen har sedan dess bytat målning och det är lite synd tycker jag, grymt snygga båda två! Air Canada's 747:a är för övrigt hälften passagerar- och hälften fraktplan, kabinen är inte så lång inuti som det kanske ser ut. Nu har jag inte tid att skriva mer....hockeyn börjar!




United Airlines Boeing 747-400



Air Canada Boeing 747-400 Combi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0