FACELIFT

Igår blev det ingen uppdatering på bloggen som ni kanske såg, inte vad gäller inlägg i alla fall. Antar att ni ändå hade annat göra på en lördag än att läsa min blogg, jag passade i alla fall på att sitta och "hacka" lite kod här på bloggen. Rätt roligt när man får det resultat man vill ha men annars var ju knappast programmeringskursen min favorit från min förra utbildning.

Jag kände att det nu efter ett år var dags att göra en "facelift" på sidan. Fick dessutom vissa påpekningar av brorsan att det kanske hade varit bra att ha en "flygparlör" vid sidan för att snabbt kolla upp alla de förkortningar jag skriver om, det har han helt rätt i och jag kan tänka mig att det är svårt att förstå alla dessa trots att jag väldigt ofta skriver ut hela betydelsen. I övrigt har jag försökt bevara själva designen så gott som intakt men uppe i headern har det blivit ett par bildbyten. Hoppas ni gillar det och det kommer med säkerhet någon mer nyhet i sidpanelen framöver också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0