DAGENS BILD

Efter gårdagens långa inlägg blir det idag bara en liten bild men en ganska fräck sådan om jag får säga det själv. Den är tagen igår morse men jag var nära att helt missa tillfället. Det var nämligen så att jag hörde världens buller men kunde inte se ett enda flygplan någonstans! Efter en snabb scanning över horisonten eller rättare sagt grantopparna fick jag syn på det jag hörde. En jumbo strök grantopparna och steg väldigt långsamt uppåt, den måste varit rejält tung och använt nästan hela banan skulle jag tro. Häftig syn var det i alla fall och rätt bra effekt med motljuset samt de tunna molnen som jumbon passerade igenom!



Svårt att ta miste på typen med den tydliga silhuetten!

Kommentarer
Postat av: Johan K

Grym! Vilket bolag?

2010-02-09 @ 23:14:36
Postat av: Alex

Saknade helt dekaler, resterna av en blå Atlas bakdel fanns kvar dock. Ingen aning vilket bolag tyvärr, kom inte upp på radarn heller.

2010-02-10 @ 07:44:37
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Renas

Riktigt nice bild du lyckades ta där, fast det är ju inte första grymma bilden man har sett på denna blogg! :D

2010-02-10 @ 10:24:27
Postat av: Alex

Renas,

Tack så mycket, roligt att höra. Riktigt nära att missa det hela som sagt, jag sköt från höften kan man nästa säga. Hann knappt få fram kameran!



Nu när man bor så nära en flygplats har man ju möjlighet att få till de där speciella.....det ska komma mer kan jag lova!

2010-02-10 @ 11:38:02
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0