SVERIGE - NER OCH UPP

En lång flygdag är till ända och jag befinner mig nu återigen på hotellet i Skellefteå efter fyra långa leggar. Long haul med Fokkern som man skämtsamt kan kalla framförallt Skellefteå-flighten. Vädret har varit bra i nästintill hela Sverige vilket gjorde att jag fick visual approaches både i Halmstad och i Skellefteå. En kort sammanfattning av dagens flygningar i tabellform kommer här:

JZ 299 SFT-ARN 1,4 h
JZ 439 ARN-HAD 1,2 h
JZ 438 HAD-ARN 1,3 h
JZ 298 ARN-SFT 1,5 h

Nu är det läggdags, flyger nämligen även Skellefteå-Stockholm/Arlanda imorgonbitti med ankomst 08.25, därefter blir det att bege sig till Oxford Aviation Academy där vi ska ha helklass i Human Factors. Föreläsningen börjar klockan 09.00 så det är en aning tight schema får man säga, får hoppas man slipper holding imorgon under inflygningen till Arlanda.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Se upp för en massa UNY på HAD idag :) (norska sådana) De är ute på progresscheck till ESGJ...

2010-04-12 @ 10:09:00
Postat av: Johanna

haha, fel datum :P Inga UNY på HAD igår :P

2010-04-12 @ 10:09:54
Postat av: Alex

Jag brukar ju få till ett dagligt inlägg men igår blev det inte så tyvärr.



Det var rätt tyst på University-fronten på frekvensen i söndags...inte oväntat i och för sig. Hoppas jag kommer höra er förr eller senare.

2010-04-13 @ 18:12:27
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe, jag pratade med erkki när jag var ute på min göteborgsnav :) Det var skojigt!

2010-04-13 @ 18:22:52
Postat av: Alex

Det blir Kristianstad på torsdag och fredag, kanske värt att tunea in company-frekvensen då? :)

2010-04-13 @ 21:13:22
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det tror jag nog.. full fart med norrmän och kanske nån svensk som kommer att vara i närheten då :)

2010-04-13 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0