HEMMA I SKÅNE

Hemma i Skåne över helgen och inget flyginspirerat direkt att skriva om på bloggen idag så jag får väl skriva lite om vad som komma skall. Men det blir bara ett kort besök för imorgon är det dags att förflytta sig uppåt Stockholm igen, får väl se om flyget från Ängelholm går imorgon men jag blir förvånad om det inte skulle. På måndag blir det ett rejält farande, först passiv till Jönköping för att sedan som aktiv flyga en sträcka upp till Stockholm. När jag väl har landat där måste jag leta upp Visby-kärran och sätta mig som passiv på den för att sedan spendera resten av veckan på Gotland. Ska bli riktigt trevligt med en vecka där nu precis ibörjan på våren, jag hoppas verkligen det blir bra väder och man kan få se grönskan växa fram. Kanske blir dagens Gotland-bild hela veckan dessutom, vem vet? Risken är nog stor! Framförallt kommer det bli mycket flygning med fyra leggar varje dag, längtar redan måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0