ETT SPÖKLIKT ARLANDA

På plats i Märsta igen efter ha kört bil upp igår, blev en tur förbi Arlanda för att kolla läget men man möttes av en dyster syn. Ingen tendens till aktivitet någonstans direkt, bara ett fåtal flygplan vid gaterna, inga taxibilar utanför terminalerna, inga människor i sikte.....Arlanda känns för tillfället spöklikt tomt. Inte ofta man får uppleva något sådant här, inte ens på nätterna är det är så tomt och stillastående!

Anledningen till att jag redan är på plats är att jag har flygningar inplanerade på måndag samt tisdag men man får väl se hur det blir med det. Men när det väl ges klartecken för flygverksamhet och luftrummet öppnas kommer det nog bli en livlig aktivitet. Hade nog inte varit lätt att få ta på en flygbiljett heller för den delen så därför tog jag mig denna gång upp på annat sätt. Idag blir det framförallt examensarbetet som gäller, kan ju arbeta på med det nu när man ändå har tid till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0