RÅDJURET ROBERT

Huset i Upplands Väsby verkar kunna erbjuda det mesta, nu har vi även fått ett litet husdjur i form av ett rådjur. Robert verkar den ha blivit döpt till och varit en frekvent besökare i trädgården tidigare i veckan när jag ännu inte hunnit upp hit till Upplands Väsby. Men idag när persiennen drogs upp låg Robert där i trädgården och sov, såg rikitgt sött ut! Inte konstigt att han gillar just vår trädgård...päron och plommon i överflöd på marken! Han verkar inte vara det minsta skygg heller för den delen, fotografera var inget problem som ni ser!


Kommentarer
Postat av: Sara

Naaawe va söööööt! Jag vill oxå ha ett rådjur utanför mitt fönster(eller inne i lägenheten...!) =)

Kan du inte fråga Robert om han vill följa med när du ska hem???

Jag kan hämta lite plommon hos mormor...

Puss!

2009-09-27 @ 10:50:23
Postat av: Conny

Alltid roligt och trevligt med vilda djur alldeles nära :)

2009-09-27 @ 16:05:54
Postat av: Johanna

Sjukt söt! :) Då lär ni ju inte sakna alla kaninerna här :P

2009-09-27 @ 19:37:20
Postat av: Alex

Sara,

Hehe, ja jag får se om han vågar sig hit fler gånger. Det verkar som vi skrämde iväg honom sist trots allt. Annars tar jag honom i handbagaget på fredag :) Puss!



Conny,

Ja det är häftigt med djur, kul när man även kan få så bra bilder som det blev möjlighet till här. Det är ju väldigt svårt annars känns det som med vilda djur.



Johanna,

Inte direkt, Robert verkar vara en aning trevligare och inte lika skygg iaf :)



2009-09-28 @ 18:26:26
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vart i Upplands Väsby låg huset eller lägenheten??

Jag bor nämligen där! :D

2010-10-03 @ 18:42:17
Postat av: Alex

Stenmåravägen var det nog vägen hette, villa var det med tre våningar. Bor du nära eller?

2010-10-03 @ 19:07:40
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0