ARN-VBY-ARN MED SKYWAYS

Tillbaks igen efter kort visit på ön ute i Östersjön, Visby ligger cirka 40 minuter bort från Arlanda med Fokker 50. Det blev en flight som passagerare i kabinen och en flight på jump seatet! Måste säga att Fokkern var betydligt tystare än vad jag förväntat mig och var riktigt skön att flyga med. Ännu tystare är den i cockpit som man la märke till idag. Timingen med jump seatet kunde inte komma lägligare då jag har mitt första simulatorpass nu på tisdag. Nu vet man helt enkelt vad man har att sikta på samt vad man sedan ska kunna när man själv är ute på linjenätet och flyger. Här kommer lite bilder som sig bör, enjoy!

Insväng över gotländska västkusten för landning söderifrån.



Touchdown på bana 03.



Vännerna från Helsingborg fick åka Saab 340 till Ängelholm istället!



Uppe på FL110 över Östersjön.



Tillbaks på Arlanda igen!

Kommentarer
Postat av: magi

Sweet.. Snart sitter vi där på högersidan själva!! Kör hårt på tisdag!!

2009-10-18 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0