NY KURSSTART

Inget på schemat för mig idag men trots det är jag ju nu på plats och planerar flygningen inför morgondagen i "students corner" på Ljunghusen. Desto mer på schemat är det nog för de nya 09:orna som har kursstart idag. Efter många om och men har de nu äntligen fått börja...men dessvärre för deras del börjar det nu bli riktigt fullt i Ljunghusen så vissa får bo i motelldelen i alla fall till en början.

Vad händer mer i veckan då? Egentligen är det flygvecka för Skyways del men det verkar bli ganska blandad utdelning då vi även ska ha två heldagar teori i slutet på veckan. Idag händer som sagt inget mer än att jag ska planera morgondagens flygning som blir till Växjö tillsammans med Veronica. Där ska vi öva inflygningar och circling runt flygplatsen, jag börjar som tur är...och sen efter ett kort stopp byter vi av varandra så får Veronica flyga hem.

På torsdag verkar det bli brännbollsturnering mellan lärare och respektive klass...så det kan bli en intressant batalj. Utöver det får det bli rejält med planering vad gäller Norrlandsflygningen...avfärd blir det nämligen på fredag eftermiddag : )

Kommentarer
Postat av: Maja

Va skoj med brännboll! Men ännu roligare att ni ska hälsa på mig =) Ska verkligen bli jätte kul, men när kommer ni? Hälsa alla och jag håller tummarna för att ni slår 09:orna i brännboll.

Kram

2009-05-26 @ 08:30:35
Postat av: Alex

Ja det ska bli kul! Det ska bli jättekul att hälsa på, vi siktar på lördag som sagt tidigare. Vi får hoppas på bra väder. Ses! Kram

2009-05-27 @ 07:36:56
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0