PLUGGDAG SOM VANLIGT...

Plugg som vanligt idag men utöver det så har det även varit kårfullmäktige för Flygskolekåren där man nu blivit avsatt som sekreterare. Tanken är att 09:orna ska ta över dessa sysslor nu när vi 08:or lämnar Ljungbyhed för Stockholm/Zurich i höst. Jag var dock sekreratre även på dagens möte så ett allra sista protokoll kvarstår...men det får jag nog skriva ihop imorgon. Det får vara allt för idag, får bli ett längre inlägg de kommande dagarna men till dess kan ni få se en bild på Vampiren som var ute och luftades igår kväll. Antagligen är det en av våra flyginstruktörer som var ute och flög lite, sin vana trogen blev det en och annan loop över Ljunghusen. Vampiren låter väldigt mycket och den skrämde säkerligen slag på en och annan invånare i Ljungbyhed...


Ganska udda design speciellt med tanke på stjärtpartiet, eller vad tycker ni? Har för mig att det går att köpa sig en flygtur med denna, om jag inte missminner mig...4000 kr för 20 minuter!

Kommentarer
Postat av: Conny

Jo,den har en lite annorlunda bakdel.



Flygvapnet ja,hur var det nu......hade du sökt dit före TFHS eller sökte du TFHS direkt?

2009-06-18 @ 18:56:18
Postat av: Alex

Nej jag sökte aldrig till Flygvapnet, jag har alltid varit mest intresserad av det civila flyget. Jag sökte TFHS direkt och kom in :)

2009-06-18 @ 21:44:05
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0