TREVLIG MIDSOMMAR!

Efter en hård vecka med ett antal prov borde man nu vara på sommarlov men så är faktiskt inte fallet. Det blir istället ett kortare uppehåll framtill måndag då det dags för ytterligare IFR-pass med Cirrusen.....som ni vet vid det här laget ligger vi en aning efter i tidschemat vad gäller flygningen så nu är det önskemål att flyga så mycket som möjligt innan hösten kommer oavsett om det är sommarlov eller inte. Med tanke på att jag bor i Helsingborg kändes det ganska naturligt att jag försöker beta av mina två sista IFR-pass nästa vecka. Därefter har jag nog ändå ett par ytterligare VFR-pass för att komma upp i mina 100 h Cirrus! Men mer om det nästa vecka.....nu önskar jag er en trevlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Detsamma! :)

2009-06-18 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0