PLUGG, PLUGG, PLUGG...

Nu närmar sig slutprov i två ämnen för min del och det betyder i praktiken att man lägger många timmar per dag på att gå igenom fråga efter fråga i frågebanken. Känns som ett evighetsarbete och tar betydligt längre tid än vad man tror, men förhoppningsvis ska det resultera i ett godkänt resultat i de aktuella ämnena.

Det blir inte så mycket mer i inläggsväg idag tyvärr utan nu ska jag förbereda mig till morgondagens två flygpass genom att gå och lägga mig. Imorgon blir det ett IFR-pass med Cirrusen och ett Upset trainingpass med Bulldogen...kan inte bli mycket bättre!

PS. Dagen kröntes med en 4-0 i matcher i innebandy mot de nyanlända 09:orna DS.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0