NU GÄLLER DET ATT PLANERA...

Måndag igen och första hela veckan på mitt sommarlov, trots det kommer jag smygstarta med att plugga till proven som nu bara är ungefär tre veckor bort. Det känns som dessa tre veckor bara kommer rusa iväg och därför är det än viktigare att styra upp planeringen redan nu. Mina planer är att gå upp relativt tidigt om morgonarna och plugga ett par timmar, lagom till sen förmiddag får man då anses som färdig och unna sig resten av dagen ledigt. Känns som ett ganska bra upplägg då man även kan njuta lite av den strålande solen som verkar ha parkerat över Helsingborg nu i veckan. Utöver detta ska jag även försöka hinna med att flyga in mig på klubben så man kan sticka iväg och flyga en sväng när man känner för det. Det får vara allt för idag, imorgon blir det nog ett charterbolag igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0