KING OF POP - MICHAEL JACKSON

Ingen har väl kunnat undgå Michael Jackson's tragiska död då alla tidningar och internetsajter har spaltmeter om just denna händelse. Jag kan inget annat att säga att det känns sorgligt att en av de största om inte den allra största manliga artisten genom tiderna nu är död. Jag tror alla innerst inne har tyckt om Michael Jackson's musik och artisteri, för egen del har han alltid varit en av favoriterna. Min första cd-skiva var om jag inte missminner Bad och följande foto hade jag på väggen som plansch under lång tid när var man kid!



I och med att detta egentligen är en flygblogg så sökte jag för skojs skull lite på flygplan som Michael Jackson har använt sig av  under sina världsturnéer. Till min stora besvikelse fann jag bara följande kärra som ni kan se på länken nedan.
http://www.airliners.net/photo/United-Coal-Co./Boeing-727-14/0298704/L/

Flygplansmodellen är helt klart godkänd, inte många plan som slår den snygga designen av en Boeing 727 men jag hade räknat med en helsvart målning och exempelvis följande bild som tail-logo, det hade varit grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0