DANMARKSFLYGNING

Snart dags för Ljungbyhed igen efter ett kort midsommaruppehåll, hoppas alla hade en bra midsommar! För mig är det nu flygning som gäller igen och tro det eller ej en Danmarks-flygning! Ska bli väldigt häftigt att få flyga "internationellt" för första gången. Jag och Johan blir det som flyger iväg med Pär Cederqvist som flyginstruktör imorgon förmiddag, jag börjar och flyger från Ljungbyhed mot Roskilde där det blir en inflygning utan studs. Efter den inflygningen blir det kurs mot Odense där jag kommer göra en fullstopplandning med pilotbyte. Odense är förresten bas för företaget som utför de större service- och underhållsarbetena på våra Cirrus-maskiner, så det ska bli kul och se var de håller till någonstans när de inte finns i hangaren på Ljungbyhed. Det får väl räcka för idag...mer om flygningen kommer imorgon men framtill dess kan ni få njuta av en topp 3 igen nedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0