TENNIS OCH FLYG I BÅSTAD

Måndag morgon och ny vecka igen...en vecka som innebär mycket plugg och skolprov i ATPL-teorin. Tyvärr blev det inläggsfri helg återigen men här kommer i alla fall ett litet inlägg om vad som har hänt i helgen. I fredags blev nämligen ett besök i Båstad.....tre tennismatcher blev det med enbart svensksegrar! Kan det bli bättre!? Annars var det väl som vanligt i Båstad.....grymma bilar, stora lyxyachter och en massa fest. Jag nöjde mig dock med att titta på tennis denna gång, passade även på att testköra min nya kamera rätt så hårt. Det blev faktiskt en och annan bild jag blev riktigt nöjd med även om det var första gången jag fotograferade tennisspel. Flygmässigt då? Jo där kom ett Kullaflyg och en SAS över centercourten när de var på inflygning till Ängelholm. Tyvärr så långt borta på bilden så det inte är värt att visa! Jag såg dock SAS:s vd Mats Jansson på centercourten också, så lite flyginspirerad dag blev det dock allt ändå! Resten av helgen har gått att finslipa formen inför proven så där finns väl inte så mycket mer att berätta. Allra bäst var ändå att Söderling fick vinna hela tävlingen! Lite bilder följer här givetvis! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0