TERMINSTART

Ikväll blir det ett av de kortare inläggen på den här bloggen och ett av få med frånvaro av bild, jag lovar! Har precis anlänt till Ljungbyhed igen och gjort mig hemmastadd i mitt lilla korridorrum här i Ljunghusen som vårt hem kallas. Det enda som blivit uppackat dock är inte helt oväntat datorn...

Imorgon är det dags att dra igång terminen efter några veckors ledighet och den börjar med en heldag teori i ämnet Aircraft General Knowledge. Lika bra att lägga sig redan nu och klura lite på morgondagens inlägg, det lutar dock åt att det blir en liten genomgång av hur utbildningen har samt kommer ser ut så att ni får en överblick av det. 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: El Magico

som jag sa.. Mr Inspire!..hehe

2009-01-14 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0