TEMA: FOKKER-FOTO!

Kort inlägg ikväll med en fortsättning på mitt Fokker-foto tema som jag kört några gånger tidigare. Fokkern har inte varit det plan man jagat alltför mycket efter tidigare kan jag villigt erkänna men som sagt nu när man ska flyga den är den av allt högre prioritet. Försöker samla så många olika vinklar som möjligt och här kommer ännu en som är lite mer åt det estetiska hållet. Det gula objekt som omgärdar Fokkern som är på final är en del av inflygningsljusen om ni undrar.



Bilden är tagen med Canon EOS 50D med 100-400L mm USM med följande inställningar: ISO 100, f/9, 1/250.

Kommentarer
Postat av: Renas

Grymt snygg bild de där, kan ju säga att det inte är den första heller! Har följt din blogg sen den starta och måste säga att den är grymt intressant, vill själv bli pilot så man lär sig mycket utav att läsa här.

2009-12-02 @ 12:15:30
Postat av: Jacob

Riktigt cool bild! Me like! Ha det bra! /Jacob

2009-12-02 @ 16:29:42
URL: http://flygandejacob.blogg.se/
Postat av: Alex

Renas,

Tackar så mycket! Huvudsyftet med bloggen är ju att alla andra med intresse för flyget ska få en inblick av hur utbildningen ser ut och vad den innehåller. Det är ju pricken över i:et att jag även kan lära ut en del.



Jacob,

Härligt att höra! Ha det!

2009-12-03 @ 22:54:14
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0