HEMMAKVÄLL FRAMFÖR TV:N

Ytterligare en dag på STC idag och en aning djupare dykning ner i universitetsvärlden med tillhörande examensarbete. Jag har som sagt redan gjort ett examensarbete under min förra utbildning och det hoppas jag nu verkligen man ska kunna utnyttja sina erfarenheter ifrån för att underlätta arbetsgången för det kommande. Ämnet har jag inte bestämt ännu som ni förstod igår. Det blev en liten lättare introduktionsuppgift i grupp idag för att få en inblick på hur vi ska lägga upp det inledande jobbet när vi väl bestämt egen inriktning. Jag känner själv att det är av stor vikt att komma igång relativt tidigt med det här nästa år och verkligen försöka följa sin tidsplan så att man inte behöver gör allt i sista stund.

På vägen hem från Arlanda blev det en svängom till ICA Maxi för inhandling av råvaror till kvällens hemlagade pizza. Kvällens höjdpunkt är givetvis Idol-finalen som vi har följt sedan starten i höstas då vi fortfarande befann oss i Ljungbyhed, så ikväll har vi verkligen laddat upp med chips, godis och för egen del årets första julmust.   



Pepperoni och skinka på min del, riktigt gott!



Tre trogna Idol-tittare och Mac-användare som ni ser, gäller ju att ständigt följa utveckling på vad som händer i flygbranschen.


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha! Tur att du lyckades förnya ditt medical innan denna kväll. Chips, godis, pizza, och något dolda, delicatobollar. Lycka till med den korta del av utbildningen som återstår!

2009-12-11 @ 23:43:07
Postat av: Alex

Du var skarpsynt Robin, trodde ingen skulle uppmärksamma de där delicatobollarna. Kan ju tilläggas att det är Johannes bollar hehe! Tack så mycket, är ju nästan ett år kvar iofs men det känns ju mer som om man kommer jobba nu framöver.

2009-12-11 @ 23:54:19
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Conny

Tre Mac-flygare....låter nästan som en McDonalds-beställning,hehe.

Kör du Flightsimulator på den ?



Grattis på namnsdagen också,hihi.

2009-12-12 @ 18:33:59
Postat av: Alex

Conny,

Tackar tackar! Ja det är ju min dag idag ja! :)

Inte direkt, har bara kört någon enstaka gång men man har helt enkelt inte tid att köra. Hade underlättat en aning med en större skärm också för den delen.

2009-12-12 @ 21:09:01
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0