SNART DAGS FÖR EN TÄVLING IGEN

Fick vissa påpekningar för någon vecka sedan att det var länge sedan jag hade en tävling på bloggen, jag kan inget mer än att hålla med. Det svåra är bara att hitta ett område som alla mina läsare kan deltaga i, många av er som läser bloggen är helt enkelt för bra på flygplanstyper, cockpits, flygbolag med mera. Jag vill ju gärna att övriga som inte har flyget som sitt allra största intresse också ska ha möjlighet att deltaga.

Givetvis ska tävlingen vara inriktad på flyg annars har den ju knappt på bloggen att göra, men jag tror jag funnit ett område som kan göra att fler kan deltaga denna gång. Det lär blir fler som kommer ha alla rätt på bildfrågorna denna gång så därför för att inte tidspressa tävlingen kommer den även att bestå av flertalet utslagsfrågor. Priset blir väl som vanligt en valfri förstoring från någon av mina foton, behöver inte nödvändigtvis vara en flygbild utan kan exempelvis vara någon av de jag lagt upp på Art In Rooms eller helt enkelt något annat önskemål. Har laddat upp ett par till sedan jag marknadsförde mig själv sist så om någon missat länken kommer den här igen...

http://artinrooms.se/alexanderjonsson

Jag drar igång tävlingen på måndag och sedan så har ni fram till fredag på er att ge mig rätt rad och svara på några utslagsfrågor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0